test - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Suzan Guilliet-Calbo - WaarBenJij.nu test - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Suzan Guilliet-Calbo - WaarBenJij.nu

test

Door: suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

18 November 2015 | Nederland, Kruiningen

Dit is even test. Ik heb al 4 reisverslagen via de app van waarbenjijnu geschreven maar de tablet wil ze maar niet verzenden. Kost teveel tijd om alles weer opnieuw te schrijven en voor ik dat doe via de website eerst ff kijken of het werkt. Jolanda haar blog werkt wel goed, JolandaAmbonSeram2015 wachtwoord urologieproject. Mocht het nu niet lukken dan stop ik ermee. Dan maar af en toe wat op FB of via de whatsapp en mail. Het gaat allemaal goed hier, liefs en groetjes Suzan.

• 18 November 2015 - 10:10

Bart Calbo:

De "test" is wel doorgekomen,dus.....
    We volgen de verslagen van Jolanda, dus blijven we wel bij.
    Ook de FB berichten die jij geplaatst hebt komen gelukkig door.
    Groetjes pa & ma

• 18 November 2015 - 11:07

Guilliet:

lukt deze keer prima leuk om van je te horen dennes en kinderen komen van avond eten gezellig groeten van ons tot horens.

• 18 November 2015 - 11:38

Bert Sinke:

hoi Susan,

Begrijp dat je inmiddels weer in Ambon bent. Toen je net weg was liep jullie zwarte Poes steeds achter Nicolet aan. Blijkbaar miste zij je en zag zij Nicolet voor jou aan, was wel grappig. Vanmorgen kwam ze weer terug van de jacht met een muis in de bek. Ze houdt het ongedierte lekker kort. Veel succes met je volunteer werk daar. groet bert en lien.