dag van vertrek 11 oktober - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Suzan Guilliet-Calbo - WaarBenJij.nu dag van vertrek 11 oktober - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Suzan Guilliet-Calbo - WaarBenJij.nu

dag van vertrek 11 oktober

Blijf op de hoogte en volg Suzan

11 Oktober 2014 | Nederland, Kruiningen

Zo eindelijk is het dan zover, vandaag vertrekken we naar schiphol om naar ambon te reizen. Zo meteen worden de 10 verhuisdozen die nog bij mij staan opgehaald door jolanda en marinda. En dan op weg naar Amsterdam waar we iedereen treffen die mee gaat.........

• 11 Oktober 2014 - 17:01

Ingrid Van Burg:

Lieve Suzan,
    Daar vlieg je dan wat een avontuur ga je tegemoet en wat fijn dat je straks veel mensen mag gaan helpen. Afscheid nemen is altijd moeilijk zeker van je dierbare maar als we straks al je verhalen en foto's zien en kunnen lezen brengt je dan ook weer wat dichterbij. Voor je het weet zijn de 2 weken voorbij. Succes voor allemaal en tot gauw groetjes van ons

• 12 Oktober 2014 - 11:00

Julia:

Ik hoor da je goed ben aangekomen bij de eerste stop super
    Slaap lekker en dan door naar de eindbestemming
    Wat een mooi werk gaan jullie daar verrichten !!!